Metoda eksperymentu w edukacji
Treści kształcenia:
- Wprowadzenie do metodyki eksperymentalnej
- Narzędzia edukacyjne w metodyce eksperymentalnej
- Metody: synchroniczna, asynchroniczna.
Zagadnienia merytoryczne – cele:
Uczestnik po szkoleniu:
- Posiada umiejętność projektowania zajęć z wykorzystaniem metod eksperymentalnych.
- Wprowadza na zajęciach edukacyjnych doświadczenia oraz konstruuje laboratoria.
- Posługuje się narzędziami edukacyjnymi w zakresie TI
Metody i formy zajęć:
Wykład:
Wprowadzenie do metodologii badań nad współczesnymi metodami kształcenia eksperymentalnego
Dyskusja/warsztaty:
Metody eksperymentalne we współczesnej dydaktyce i metodyce.
Autor programu i prowadzenie zajęć:
Robert Mertuszka - doktor nauk humanistycznych, literaturoznawca, trener, wykładowca, szkoleniowiec z zakresu edukacji polonistycznej na wszystkich etapach edukacyjnych; współautor, konsultant podstawy programowej kształcenia ogólnego.