Behawioralne strategie postępowania wobec zachowań trudnych u dzieci w wieku przedszkolnym
Cele szkolenia: podniesienie efektywności dydaktycznej i wychowawczej Nauczycieli poprzez:
- poszerzenie wiedzy na temat specyfiki funkcjonowania dzieci w spektrum autyzmu, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień sensorycznych i modyfikowania tzw. zachowań trudnych
- doskonalenie umiejętności organizowania środowiska proaktywnego oraz projektowania działań wspierających rozwój społeczny i komunikacyjny dzieci
- rozwijanie praktyki formułowania jasnych, konstruktywnych wskazówek zachowania i tworzenia instrukcji sprzyjających utrwalaniu postaw pożądanych
- kształtowanie postawy empatycznej, uważności i refleksji pedagogicznej, wzmacniającej skuteczność działań wychowawczych i dydaktycznych
Tematyka szkolenia:
Funkcjonalne podejście do tzw. zachowań trudnych
Środowisko proaktywne służące modelowaniu zachowania
Przyczyny zachowań trudnych
Analiza zachowania według sekwencji A-B-C
Stosowanie wzmocnień: rodzaje, zasady stosowania
Kierowanie zachowaniem - praktyka pozytywna
Prowadząca zajęcia: Izabela Sokołowska-Zatorska - pedagog specjalny, specjalista z zakresu rewalidacji dzieci z niepełnosprawnościami, pomocy dziecku o zaburzonym rozwoju, trudności wychowawczych, wielostronnej pomocy dziecku ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym konstruowania programów pomocy i pokonywania trudności
w terapii dzieci z wielorakimi niepełnosprawnościami, współpracy z rodzicami, opiekunami i pedagogami pracującymi z dziećmi ze SPE; stale współpracuje z Firmą Szkoleniowo-Doradczą Anna Szywała
Jak zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej?
poprzez kontakt z naszym Biurem:
- mailowo: biuro@annaszywala.pl,
- telefonicznie: 604 461 929, 74 852 24 73, 500 237 020
- osobiście w siedzibie Firmy Szkoleniowo-Doradczej Anna Szywała, ul. Łukasińskiego 2, 58-100 Świdnica
Nasze ponad dwudziestoletnie doświadczenie w organizacji różnorodnych form szkoleniowych i doradczych jest gwarantem wysokich standardów usług.
Walidujemy nasze działania systemem jakości ISO 9001: 2015.
Behawioralne strategie postępowania wobec zachowań trudnych u dzieci w wieku przedszkolnym
Cele szkolenia: podniesienie efektywności dydaktycznej i wychowawczej Nauczycieli poprzez:
- poszerzenie wiedzy na temat specyfiki funkcjonowania dzieci w spektrum autyzmu, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień sensorycznych i modyfikowania tzw. zachowań trudnych
- doskonalenie umiejętności organizowania środowiska proaktywnego oraz projektowania działań wspierających rozwój społeczny i komunikacyjny dzieci
- rozwijanie praktyki formułowania jasnych, konstruktywnych wskazówek zachowania i tworzenia instrukcji sprzyjających utrwalaniu postaw pożądanych
- kształtowanie postawy empatycznej, uważności i refleksji pedagogicznej, wzmacniającej skuteczność działań wychowawczych i dydaktycznych
Tematyka szkolenia:
Funkcjonalne podejście do tzw. zachowań trudnych
Środowisko proaktywne służące modelowaniu zachowania
Przyczyny zachowań trudnych
Analiza zachowania według sekwencji A-B-C
Stosowanie wzmocnień: rodzaje, zasady stosowania
Kierowanie zachowaniem - praktyka pozytywna
Prowadząca zajęcia: Izabela Sokołowska-Zatorska - pedagog specjalny, specjalista z zakresu rewalidacji dzieci z niepełnosprawnościami, pomocy dziecku o zaburzonym rozwoju, trudności wychowawczych, wielostronnej pomocy dziecku ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym konstruowania programów pomocy i pokonywania trudności
w terapii dzieci z wielorakimi niepełnosprawnościami, współpracy z rodzicami, opiekunami i pedagogami pracującymi z dziećmi ze SPE; stale współpracuje z Firmą Szkoleniowo-Doradczą Anna Szywała
Jak zamówić szkolenie dla Rady Pedagogicznej?
poprzez kontakt z naszym Biurem:
- mailowo: biuro@annaszywala.pl,
- telefonicznie: 604 461 929, 74 852 24 73, 500 237 020
- osobiście w siedzibie Firmy Szkoleniowo-Doradczej Anna Szywała, ul. Łukasińskiego 2, 58-100 Świdnica
Nasze ponad dwudziestoletnie doświadczenie w organizacji różnorodnych form szkoleniowych i doradczych jest gwarantem wysokich standardów usług.
Walidujemy nasze działania systemem jakości ISO 9001: 2015.